Marketing

Marketing nasveti, ki bodo dali zagon vašemu podjetju

Če želite boljše prodajne rezultate, prisluhnite nasvetom izkušenih mojstrov marketinga. Prvi nasvet, ki se ga velja držati, je, da pozabite vse, kar ste do sedaj vedeli o marketing. Marketing je nekaj, kar se venomer spreminja – je namreč neločljivo povezan s sodobnimi komunikacijskimi kanali in se mora prilagajati tehnološkim novostim. Ko ste sprejeli dejstvo, da se je v marketingu treba stalno učiti imeti v mislih, da nekaj, kar je delovalo še lani, morda letos ne deluje več, ste pripravljeni na sprejemanje naslednjih nasvetov.

Vsebinski marketing je izjemno orodje, ki lahko vašemu podjetju pomaga do večjih prihodkov. Če je izdelek ali storitev, ki ga tržite, dobre kvalitete, je vsebinski marketing pravi za vas. Pri tej vrsti marketinga gre za uporabne vsebine oziroma informacije s področja, povezanega z vašo dejavnostjo. Namen teh vsebin je privabiti stranke ali naročnike ter povečati povpraševanje in prodajo. S pomočjo bloga, spletne strani, e-novic ali poddaje namreč širite uporabne informacije, ki imajo vrednost za vašo ciljno skupino.

Fokus vsebinskega marketinga ni na reklami, ampak na tem, da ohranite zanimanje potencialne stranke. Med branjem zanimivega članka o vrtnih gnojilih uporabniku ne ponujate vašega gnojila, temveč mu nudite zgolj uporabne informacije. Na koncu članka pa se pojavi primer dobre prakse, vašega gnojila, ki ga lahko naroči preko povezave. Za vsebinski marketing je izjemno pomembno, da je napisan na zanimiv, svež – in nepredvidljiv način. Ne obstaja šablona, po kateri bi lahko pisali, pa tudi Google že zna filtrirati vsebine slabše kakovosti iz svojega sistema ocenjevanja.

Naslednja stvar, ki se je absolutno morate posluževati, če želite uspeti v poslu, je e-mail marketing. Gre za obliko marketinga, ki je cenovno učinkovita in se zelo dobro obnese pri manjših podjetjih. Zagotavlja namreč predvidljive rezultate in je brezplačen za uporabo. Z njegovo pomočjo lahko v nekaj dneh zaslužite tudi več tisoč evrov.